Tuesday, 21 June 2011

Contest SHAWL | Shawl Cantik Untuk di Menangi!!

ada blogger mau kasik shawl free beb
cayak laa..
jom2 join shawl GA ni
klik banner ya
malas nak wat link len dah....

sampai 13 julai je ye..harap maklom

sebab i nak shawl dari penganjor GA: 
1. wa ni pemalu yang amat...ngan imej wa yang slekeh (ala2 minah kampong pisang adik kak limah) ni jadik wa segan la nak p beli sendiri...shawl ni kan macam trendy...hehe
2. wa pon nak jugak merasa jadik feminin macam u gels..hehe..kot la bole tayang gambar wa yang ayu ngan shol dari penganjor kat blog n fb wa.hehe
3.duit PTPTN wa habes cukup2 makan ja..xdan nak beli shawl sendiri
4.wa tak reti pilih shawl yg baek n berkualiti
5.wa nak merasa dapat hadiah dari GA...~agak desperatekah ayat wa x kot kan tuan2?~

~Done~

No comments:

linkwithin....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...