Sunday, 12 June 2011

life is bliss..taste it!!! yatta!!

terbaek.....

hari ni ada roadblock korang tau x?
wa slumber jak anta adik wa p ostel.....lesen xdak (sebenarnya wa nter lesen L da tamat tempoh...terjun titi 2x mana gamaknya wa nak lulus) tambah helmet x pakai......

masa pegi ok
adik wa bawak motor....

perghhhh
masa balik wa sensorang,,,,
sampai koner curt cobain,,ada rodblok....

tau pasepa wa terselamat?

jeng3
*
*
*
korang mesti ingat wa mengorat polis2 tu kan
*
*
xde maknanya....
*
*
sebenarnya adik2 yang dok main kat tepi jalan tu kabo kat wa,,,,
dorang siap takot2kan wa lagi tu
*
Hahahaha*
dan la sakat wa nak u-turn balik 
*
cer teka mana wa lepak?
*
jeng2...
bus station kot
*
giler
teserempak ngan junior high school wa.....hehehe
dia pulak adik pada brader paling macho dalam kelas wa dulu......
da citer suma dia ajak lepak umah dia....
hahaha
*
(lihatlah betapa junior2 wa respct sama wa)(riak sudaaaa)
dalam hati wa kata...
'memang nak mampos kalo abg dia ni tau'....
'kalo x ikot mencacak la wa sensorang kat stesen bas ni'
*
segan2 wa ikot la...
*
dalam 6.30 petang wa blah....xmau duk lama2....bapak dia balik....
*
takot bapak dia terbekenan kat wa nak wat menantu tu yang wa cabot awal2
hehehe
*
bapak rajin betol la....
6.30 petang 
maseh roadblok
xkan nak patah balik umah dia.....
wa pon amik kesempatan 
ukur jalan kat area situ....
*
dalam kul7 barula wa selamat melintasi laluan curt cobain 
pasal masa tu polis tu da blah*


sekian


3 comments:

CintaZulaikha said...

tak slh apa jd menantu...kiki

kaseh suchi said...

x bole la...
pasal anak dia da ada calon is3..hahaha

Mohd Nazirul said...

hehe.. mine to follow me back.. tq/..

linkwithin....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...