Friday, 22 July 2011

Contest Loving Couple

klik banner untuk join

malu la nak cerita2 lovestory kat sini..ekekeke...

okeh alkisah bermula...
aku nk tukar nama jadi juli la..
mamat tu tukar jadi romi...
baru stylo...

juli knal ngan romi masa zaman sekolah ag tu.....
masa tu juli form 4...romi lak form 5...
kitorang knal sangat le pasal kitorang ni antara AJK apa entah masa tu...hehehe
n
ramai orang yang dok ganding2kan kami..hehehe
romi ng juli pulak malu2 kucing la...

before romi habes skola dia anta surat cinta kat juli...sangat comel..
gatai nye pasal...surat cinta itu juli balas jugak le...

bermula la kesah cinta 2 jiwa....

paling xleh blah romi ng juli hanya jumpa satahun sekali...
sebabnya romi kena tunggu raya baru bole datang jumpa juli...
tu la dating kitorang...
memang x menarik langsong....
bila jauh rindu
bila depan mata....malu lak nak besembang2...hehehe

disbabkan sifat kitorang berdua yang malu2 kucing jarang dating makanya xda la pic ktorang untuk tatapan korang

gambar hiasan...kononnya juli tengok anak bulan raya...tunggu nak jumpa romi

ooooo my romi 

tag:
zura, aina, miza

5 comments:

syieda_joy said...

juli2...syieda doakan juli dan romeo bersatu nanti. amin.

^_^ thanks syunk joint contest syieda ini ^_^

zie_ira said...

comel nye romi n juli ni,,malu2 kucing,,;D

kaseh suchi said...

hihi...

Alia Ramley said...

hahaha.. lawak lah..

Alia Ramley said...

i think u shud win this!!.. =D

linkwithin....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...