Sunday, 17 July 2011

"Contest: Saya ada Cash RM1000..!!"



KLIK BANNER UNTUK JOIN
TARIKH TUTUP 31 JULY 2011

kalau dapat 1 ribu tu kite nak beli:

1. simen (1 beg )

(nak baiki lantai dapur..)
lantai kat dapur tu snagtah da lama...samapi berlubang dah...pecah...
makumla...rumah kampung kan...
lantai bilik air pun x bapa nak elok...
ngan usia ayah yang da agak lanjut tu...
rasanya memang x terbaiki la dapur tu........
semua income ayah guna wat blanja kitorang blajar...
kesiannya ayah 

2. tikar getah

..sebab tikar tu da rabak
tambah2 dekat nak posa ni kan..
raya pun da xlama la....
daif ngat eh tengok tukar rumah kite kat kampung tu...

kite pun tengah berusaha sep duit jugak skang ni...
at least dapat la tikar getah baru sebelum raya ;p

tag:
zue
anisa
suraya

No comments:

linkwithin....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...