Sunday, 24 July 2011

Contest : Tagline Creative By AlyaEsprezzo.

klik banner untuk join

nama belog: belog kaseh suchi
tagline: sesuci kaseh suchi

nama ni aku create pasal mudah nak ingat sebab email ak pun something with kaseh suchi la kan...

ak x rasa nama n tagline ak kretp macam nama n tagline orang lain...
pasal ak bukan sorang seniman yang suka pikir entah apa2...

aku just ambik yang simple2 n sodap didengar..yela...
bila sedap didengar...mudah orang nak ingat....
bila mudah nak ingat dorang bole datang blog aku lagi.....

kalau kretip tapi hanya syok sendiri x le jadi jugak kan...
kot ka kan...
kalau aku je rasa tagline ak pemes,,,hehe..

tapi kalau pembaca rasa nama n tagline ak sangat kretip...silalah pilih aku sebagai pemenang...hehe
aku nak shawl tu je....
coklat ke...
freebie2 bagai tu xreti la aku...hehe

3 comments:

Alya Esprézzo said...

hehehe thx sudi join :)

MAISHARAH said...

nice..jom komen sini plak

http://miasyarah.blogspot.com/2011/07/contest-tagline-kreatif-by-alyaesprezzo.html

PeRmAtA bIrU said...

:) datang dari contest alya..:) good luck k...

linkwithin....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...