Wednesday, 27 July 2011

Contest: Zaman kanak-kanak

klik banner untuk join

terlebey dahulu tengs to luz sebab tag aku...

hmmm
zaman kanak2 aku xdela menarik sangat macam zaman kanak2 monkey d luffy pown

apa yang aku paling ingat zaman kanak2 aku kena jual kueh yang mak aku buat kat skolah
giler2 menjual sampai bawak 50bungkus satu hari..masa tu darjah brapa ntah...darjah satu ke dua macam tu r...
hahaha...
yang lawaknya...menjual pun sorok2...takut cikgu nampak..kang cikgu nampak kena rampas kueh2 tu...

petang2 pulak baru la balik buat keje umah sikit...
tido la...
lepas asar nanti ada la kawan2 mai ajak main
_zeropoint_
_guli_
_batu seremban_
_bola kali tiga_
_bola tin_

dekat nak magrib balik mandi...
pegi mengaji quran...
masa ni la x le blah berebut nak mengaji depan tok guru awal2 nak balik awal...
hahaha

ramai geng yang berebut2 tu da kawen..ehehehe
seronok kalo dikenang2...

ooo 1 satu...
kalau musim petai ke...musim buah mangga ke...
aku kena jadi penjaja terhormat kat kampong aku...
ayah suh aku n adik aku menjaja petai2 tu...
tapi xpe...
dapat upah....
sape x mau kan...

hmmmm...bila aku da ada anak aku nak suruh dorang menjaja apa ek,,,
mau ke dorang..
hehe

itu sahaja sekian

tag:
jijie
yus
mimi

2 comments:

Luz Claritta said...

wc sis :) . na bace al-quran pon kene berebot2 ye ~ takpe , same je kite . haha . good luck !

kaseh suchi said...

hehe..yela...sapa ngaji depan tok guru bole balik cepat..hehe

tengs luz...

linkwithin....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...