Friday, 29 July 2011

Giveaway Headscarf and Duit Raya

okeh
GA seterusnya...
macam yang tersergam indah kat tajuk kat atas ni la kan....

Giveaway Headscarf and Duit Raya


pada yang sangat berminat nak menjoinkan diri...
sila lah klik banner kat bawah ni...

Photobucket

atau bole klik sini

okeh...aku da lama mengusyar2 fen peg shawl industy ni...
hehehe

kesempatan duit ja yang buat aku belom mampu untuk 
mengoderkan diri ntok beli shawl2 dari derang....

terlanjur da derang wat GA ni apa lagi...
laju2 la join kan..
ekekeke

cantek2 kot...
terjah je kalo x caya

shawl yang aku dok impi2kan ni pon ada dijual
skirt patchwork shawl

dan yang ni

baby doll shawl

dua2 cun..dua2 cantek....

banyak giler ag lah...

kot sapa yang nak usyar2

tekan sini laju2....

kompen shawl lovers x nyesal melawat ke situ ;p




No comments:

linkwithin....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...