Wednesday, 27 July 2011

✿✿ GIVEAWAY ZETTY SELAMAT [2011] ✿✿

klik banner untuk join

Syarat - syaratnye senang macam makan KFC. Cume perlu buat perkara di bawah neh :-


Nombor 1 -

Kena buat satu entry ringkas, padat, hebat, kacak, anggun bagai. Tak payah la nak berjela-jela macam kain langsuir. Korang nak copy - paste entry neh pom takpe. Ape ade hal. Tapi tajuk dia adalah :-

Nombor 2 -

Letakkan banner ni kat entry korang & sidebar korang.

Nombor 3 -

Nak tag atau tidak, terpulang pada korang, ZS takesa langsung okeh!

Tarikh tutup ?
Ouh mebi 2minggu dari sekarang, kalau rajen 3 minggu dari sekarang, kalau malas, sebulan dari sekarang!


Hadiahnya ?
1x keychain Cupcake
1x HP Strap Love
1x Big Love Felt (half a4) - max 5huruf


Amacam? Besh tak? Nama pom GA, haruslah sorang je yang terpilih, TETAPI, kalau mood ZS baek pada waktu tu & korang pandai bodek, ZS mungkin akan tambah hadiah lagik. Hikhik.


No comments:

linkwithin....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...