Thursday, 28 July 2011

header pertama air tangan aku memang terbaek!

nampak ke header comel
bertemakan monkey d. luffy yang tersengih dengan comel giler di atas?

itulah air tangan aku yang pertama dalam pembuatan header

cuma kombinasi warna agak tak sekata kan...

 xpela...

akan diusahakan dari masa ke semasa ;p

nak jugak gambar bopren aku yang cool tu ada kat header aku ni...

sape2 minat luffy jugak

jangan marah ye...

aku guna gambar dia wat header ak,,,

hehe

4 comments:

Karukord Jagau's said...

aku sukak sama ini watak katuunnn..

kaseh suchi said...

tahniah!!

watak anime pilihan kita sama...ekekeke

Karukord Jagau's said...

yeeeaayy...tepuk2...kelepek3 (munyik tepuk tgn...anggaran dlm seploh owang)

kaseh suchi said...

10 org teok macam 3 orang....

xda semangat langsong!

nak kena korek bijik mata penepuk2 tangan tu ye

linkwithin....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...