Sunday, 24 July 2011

Header2 comel dari mereka...

assalamualaikum n semalat pagi...
selamat berhujung minggu jugak 
arini kan ahad...
ujan nye pasal malam tadi aku x pegik kebun arini..hehehe

okeh..
arini ak nak hapdet blog sal header2 yang aku baru dapat hasil kebertuahan aku...
hehehe
agak riak kah ayat itu...
ampunkan ak

okeh..header pertama...
ni air tangan tuan puteri yang comel lagi baik hati

beliau jugak ambik tempahan header & doodle...
terjah copat ye 

header kedua
ni pulak adik yana

adik yana pun ambik tempahan header jugak...terjah la...
air tangan dia pun comel2...kalo nak upah dia edit blog pun dia bole buat =)

header last...
yang last ni air tangan aishah

aishah sangat pemurah sebab selalu nak bagi header la...freebie la...doodle la...
terjah cepat n folow la beliau

disebabkan aku dah ada 3 header..makanya aku akan guna ketiga2 header ni secara bergilir2..
hehehe..
ini bertujuan untuk
memuaskan ketiga2 hati mereka yang memuaskan nafsu aku untuk memiliki header yang superb comel 


sekian terima kasih =)

2 comments:

[sutera kasih] said...

comel2 la header awk dear :)

kaseh suchi said...

tengs...hehe...follow la blog2 header maker tu....
nanti dapat tengok macam2 ag header comel

linkwithin....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...