Monday, 18 July 2011

Siapa Sebenarnya Hakim tu

klik banner untuk join

masa untuk memuji2 & mengampu2 tuan penganjur...hehehe

okeh..aku kenal sangat le hakim tu..

aritu ak jumpa dia masa jenjalan kat tasik biawak...
ngah dating kot...

cun giler kot awek dia...
tapi dia xdela ensem sangat...
rambut x bersikat...misai serabai ayam...janggut cecah perot boroi tu..uiks...
ak cakap dalam hati je la...kesian minah ni dapat pakwe serabai...hehehe

dok x lama dengar pompuan menjerit...(awek dia le)
upanya ada biawak...
ak pon cari2 la mana c hakim tu da blah...
tengok2 da lari lintang pukang...
penakut biawak ye,,,

pastu bila biawak tu da blah dia datang balik...
terer kot ko mengayat....
awek tu bole senyum2 lagi lepas ko tinggal dia bersama biawak tu.


ok sebenarnya imaginasi ak pasal hakim ni macam dia ni
cekeding..
like muzic damned much
cuma tang rambut je len

tag:

No comments:

linkwithin....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...