Tuesday, 9 August 2011

"GIVEAWAY COOKIES ALEPRIDZ"

klik banner untuk join


situasi: 

alep baru bangon tido..dan onderwei pegik bilik air yang jaraknya 10km dari bilik beliau...

makanya beliau berjalan dengan longlai la...maklum lah posa kan...

apabila beliau melalui kilometer 5 laluan bilik alep ke bilik air...beliau terbau sesuatu yang 

sangatlah wangi di situ....

lalu beliau menjolokkan kepala beliau di celah2 kabinet mama beliau 


alep: apa mamat ni buat pagi2 buta kat dapur ni? wangi lak tu... ko jangan x posa mat siap ko nati aku ngadu kat mama (mat tu nama samaran adik alep,hehehe)

adik alep: mama...cookies ni macam biskut chipsmore la...adik suka la...nak bau sikit xpa kot kan mama.. bau sikit x batal posa kot kan mama...lepas ni kita nak bancuh lagi 10 kampit tepung kan ma?xpa2..mama pegi la rehat biar adik buat sorang..hehe

adik alep: one and two..two and three...three and one..i love u....(menyanyi2 macam pak yus ML)
senangnya dalam hati aku ni...dapat masak cookies raya...bukan macam abg alep aku tu..mebutaaaaaaaa aja...yeay2,,,da siap semua ni aku nak sorok dalam bilik aku sorang...hahahahaha(gelak orang kaya..)

alep: haaaa!!!!! mat buat cookies?! dengan mama?! nak sorok?! siap ko mat!

tag:
kak fieda, kak anim, ifa

8 comments:

mOoN said...

alep kena tinggal...hehehehe..

kaseh suchi said...

hahahha

taniah kak moon berjaya mendahului beliau ekeke

alepridz said...

amboi panjangnyer dialog dier... nice nice... siap ada situasi lagi... hehe... ^^ thanks join...

kaseh suchi said...

mau x panjang....

saya sangat suka mengarang..ekeke

tiefazatie said...

wah..dh cm karangan nie..hihi..
tq eh tag..
gewd luck!

kaseh suchi said...

hehe

tq ifa

fieda said...

wow...ada cite pasal bikut raya la plk..tq tag kak fieda...
alamak x reti la plk nk buat cite...

alepridz said...

pemenang akan diumumkan jam 11 malam ini harap maklum...

TERIMA KASIH DAUN KELADI KERANA MENGEJOINKAN DIRI yer KASIH SUCI..

linkwithin....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...