Tuesday, 23 August 2011

vroooom vroooom (part 1)

Ayie dan Aini ialah pasangan kekasih yang hot...sedang bercinta bagai nak rak...mereka memang loving kapel la kan....tapi mereka memang stylo dalam bercinta...x mudah melatah dan sangatlah cool...Aini masih belajar Ayie pulak da keje..jadik pomen.. Pomen pun layan jo lah..rmai orang kutuk Aini kapel ngan pomen bekas banduan lak tu....Tapi Aini tetap berpegang pada cinta beliau pada Ayie...

di suatu petang yang indah Ayie menjemput Aini dari kolej

Aini: Hai...ko da lama sampai ke? 
        (tegur aini sebaik je mendekati motosikal kawasaki RR milik bofren kesayangan beliau)
        
Ayie: Baru je 5 mminit...Pesal mata ko merah je ni? membuta dalam kelas ke? hehehe. Nah..
        (Dengan tawa yang masih berbisa Ayie menghulurkan helmet kepada Aini)

Aini: Sial...Aku ni best student,,,mana boleh membuta dalam kelas macam ko tu lain la...tido kat bengkel sampai kedai da nak tutp
        (mendengus lalu melompat ke atas motor pakwenya)

Akhirnya mereka sampai jugak ke Sogo...yela Aini yang ngajak Ayie temankan beliau shopping...

Ayie: Weh..da sampai ni..turun la...ko tunggu apa lagi? ishk minah ni...kata nak shopping untuk dinner..
         (sambil menggoncang bahu Aini)

Aini: Eh..Da sampai?...Lajunya ko bawak motor....(sambil membetulkan rambutnya..lalu diikat rapi)

Ayie: Kalau aku cakap ko tido ko bengang...Kalau penat jom la kita pegi minum dulu... 

Aini: Jom...

mereka beriringan menuju ke McD....Aini terus duduk di bangku menunggu Ayie keseorangan diri beratur di kaunter....

Ayie: Nah...makan...Makan sampai habis...kalau x habis aku xmau bawak ko balik..ko balik la naik bas...

Aini: Eleh..macam la aku heran balik kampus naik bas.. Tapi kalau sakat beger sebijik ngan fries ni 5 minit je la bai 

Ayie: Ok..makan-makan...kul 3 kita balik k...aku nak pegi pomen motor sikit

Aini: Baik bos...



setel bershoping untuk annual dinner kolej aini,,mereka berangkat pulang....
sampai je  kat depan kolej Aini...

Aini: Ko xnak singgah dulu ke..Jom la pegi kafe,,minum2 dulu....kesian ko penat bawak aku shopping

Ayie: Xpayah la...Aku segan nak menyinggah sini orang pandai2...aku ni sapela sangat kan...

Aini: Ko pakwe aku la...suka cakap bukan2..cakap ag bukan2 aku tarik tlinga ko macam ni..
       (ditariknya hidong Ayie..tapi sayang la..kulit Ayie yang hitam pahit tu x memberikan keasn apa pun...)

Ayie: hahahaha...sakit la sayang...ok2..aku pakwe ko...tapi aku kan ada apoiment ngan klient pukul 3.. x            sempat la....

Aini: Tau pun sakit hahaha(gelak)

Ayie: Aku balik dulu k...ingat pesan aku..belajar rajin-rajin..kalau ko x rajin aku carik pompuan lain...

Aini: Ye...aku memang rajin pun..ko x payah nak gatal2...tinggal 15 minit je lagi ni...pegi la dulu..aku nak tengok ko sampai ko x nampak dah..

Ayie: Amboi....sayang nye ko kat aku...

Aini: Ye la..baru nak tau...jangan laju2 tau...

Ayie: Yela...k pegi dulu bye

Aini: Bye

Vrooommmmm..Vrooommmmm...


BERSAMBUNG`~

No comments:

linkwithin....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...