Thursday, 29 September 2011

AQUA LOMO CAMERA & MACAROON'S

klik banner untuk join

kisahnya saya jumpa ngan hanis

ni kisahnya 3 tahun lepas masa tu kitorang baru umo 20 taon...
masa tu aku ngah ndewei balik keje...
macam besa la riding kawasaki RR la kan...(poyos je..padahal lesen B2  x lepas)
brenti la pasal ada trefik lait...
hanis ada kat dalam ferari dia kat blakang aku la kan....
makanya aku yang tertido masa tunggu trefik lait bertukar warna tu terkejut bila terhenjut ke depan....
memang bara
cik hanis yang cun pun keluar dari ferarri beliau sambil berkalut-kalutan membelek2 kereta beliau...
aku naik menyampah lalu aku blah

balik rumah aku periksa2 aku nye kawasaki rr tu...xda rosak pape..maklumla barang ori beb..
mana la nak rosak sekali hentam kat ferari

sampai depan simpang lagi satu hannis ikot aku dari blakang....
aku teperasan aku pun stop la motor aku...
makanya hanis keluarkan sebakul makaron dari kereta beliau...hanis cakap ambikla sebagai tanda ucpan terima kasih i...
makanya aku pun terus meminta maap jugak & ngaku uku tertido masa tu..hehe...
aku plak belanja hanis makan...


so sweeet hanis masa tu, hehe
i ingat sampai bila2 detik itu
ekekeke

dsebbkan peristiwa tu kami kawan sampai skang =)

No comments:

linkwithin....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...