Wednesday, 28 September 2011

Coach Shoe Give Away!

klik banner untuk join
7 Perkara Unexpected yang buat saya happy

1. saya naik teksi yang harga rm12 tiba2 pakcik tu cakap rm5 dah la dik... (hatiku berbunga2 la)

2. saya ambik nasi + ayam + daging + sayur + telur + sambal belacan harganya rm2.80 je nyah! (makanya saya bole makan dengan sepuas hati, hehe)

3. saya berkenan kat 1 jaket..kawan saya pun berkenan jugak..tiba2 jaket tu x muat kat dia..whoa...saya berpeluang..hehe

4. saya makan nasi siap ankat pinggan kemas2 semua nak masuk basuh la..tiba2 kakak saya datang! dia cakap ko pegi la study..aku basuh...(hati saya menjadi taman,,makanya bole tido ngan ntenyak hua3)


5. saya nak lintas jalan..dok kalut2 ada motor nak lalu sanggup stop motor dia untuk bagi saya lintas dengan selamat (Aw...saya jatuh cinta pandang pertama....tapi da lupa no plet moto dia la huhu)

6. saya gelisah nak kira budget nak balik kolej..tiba2 ayah hulur RM 300 wat belanja (hati saya da jadi taman2 bunga mawar hehe)

7. nama saya kena panggil nama dalam lecture hall...padahal masa tu saya ngah lena dibuai mimpi...kena jaawab soklan ntah apa2..tiba2 jawapan saya taram tu betul..siap dapat pujian lagi (awwwwww sukanya i)


linkwithin....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...