Wednesday, 21 September 2011

Contest! Contest!

 

kalo nk join klik banner tu okeh

conest2 berkaitan gambar ni agak payah untuk aku menang sebab aku bukan awek cun yang stylo mylo yang suka lilit2 shawl kat kpala
aku simpel person yang sangat x mementingkan penampilan...
tapi sebab tringin nak bergaya ngan shawl yang maria tawarkan aku join la jugak..
zassssssssssss

ok
kedua2 pics kat atas bukan aku..tu heliza helmi....
cun beb dia ni....
jangan tekojut korang tengok pic kat bawah ni....

aweks bertudung yang bodoh giler


 

jangan lak jadi macam awek ni
kejap ada
 
kejap xda..
okeh2...las bat not lis ni ak..jangan kutuk kalo x cun
nampak x aku salah sorang dari mereka..hehe

PPTI_USM_raya_20??

2 comments:

Maria Wakeashima said...

check,,,


which one u?ramai sgt dlm pic tue,,

kaseh suchi said...

i yg pakai tudung hijau =)

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?8d981a3bd20cbd3fd60e32127250c7f8

linkwithin....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...