Friday, 14 October 2011

1st Contest From Precious Fitting


klik gambar di atas kalo nak baju di bawah ni
 
   
 
ni gambar saya ngan orang yang saya sayang....


saya & adik saya...
suppose ada adik saya lagi sorang...
tapi sebab adik saya lagi sorang tu tangkap gambar ni maka dia x berjaya join kami berdua hehe

saya sayang adik2 saya sebab:
*adik saya yang kat dalam gambar ni suka berfesyen..jadi dia yang ngajar saya nak stylo...hehe
*adik saya yang ag sorang tu pulak suka ronda2 kampong,,jadi saya bole rilek2 kat blakang motor ja,,
*dua2 adik saya ni jadi sumber utama bagi gosip2 liar yang ada kat umah atau kat kampong masa saya xda at kampong,kiranya mereka ni jadi repoter la....
*da nama pun adik beradik mestila kena sayang..tapi saya suka kejut mereka tido, guna kaki sebab saya x suka tunjuk2 saya sayang mereka..mereka ni kalo dimanjakan mula nak naik tocang...
tapi bila nak mereka nak makan nasi ayam saya mula jadi chef sebab mereka suka mengampu saya suh masak,,ekekeke..walopun mereka mengampu saya x penah nak kesah pun sebab saya sayang mereka,,,

*tapi saya x pernah tunjukkan kasih sayang pada mereka...paham2 sendiri la KORANG KAN ADIK AKU 

tag: nab,cu,tam

No comments:

linkwithin....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...