Friday, 7 October 2011

Giveaway Kujie2.com Sempena Ulangtahun Perkahwinan Ke 20

KLIK BANNER UNTUK JOIN
TARIKH TUTUP 18 OCT 2011
 
 tahiah kpda kak kujie2.com sebab berjaya menempuh alam rumah tangga da 20 tahun...

semoga kebahagiaan kujie.com akan berkekalan la ye...di dunia ni sampai ke akhirat sana nanti...

bukan senang nak kekal lam macam ni

mak ayah saya yang da kawen lama pun asik gado2 lagi....

tapi lama2 baik balik..hehe

jadinya kalo bermasam muka tu adat la kot ye...hehe

okeh! yang saya loike kat kujie2.com ni sebab loading xyah tunggu lama2 hehe....pastu simple blog..xdela beserabut ngan widget mcam2 tu....
pastu yg kurang loike x jumpa buton follow. kak kujie2.com sorok kat mna? ekeke

1 comment:

Kujie said...

perkahwinan ini susah nak cakap... kadang2 kita tengok org tu mcm ni, jadi mcm tu...

tahun2 pertama kahwin mmg agak berkonflik juga sebab kami kenal 3 bulan, tunang 3 bulan..terus kahwin. ambil masa utk saling mengenali dan bertolak ansur.

bila dah lama2..kita akan fikir, kita akan hidup dgn dia 40-50 tahun...jadi sanggup ke asik nak bergaduh je.... hidup ini indah!

linkwithin....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...